Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2007 15:09 - Ценностната ми система е на СИСТЕМИ
Автор: restorant Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1348 Коментари: 1 Гласове:
0



Ценностната ми система може и да не е напълно в ред. Щом sineater го казва. Аз и не претендирам, че съм много умен. Някой обаче може ли да ми каже какви ценности трябва да отстоявам в тоя живот. 
Има една мъдрост, която гласи: "С възрастта човек поумнява, но не става по-малко тъп". Важи в пълна степен за мен.
Опитвам се да бъда праволинеен, макар да не съм религиозен. Не съм и атеист. Нямам идея, какво значи това. Вярвам, че там горе има нещо, което ни направлява и може да промени коренно съдбите ни, но адски много го мързи. Дори понякога ми се струва, че може да е държавен служител.
Никога не съм опитвал наркотици. Ако разбира се някой под "наркотик" не разбира алкихол, цигари, кафета. Въпреки това страшно много уважавам хора, които не могат без дневната си доза марихуана. Просто защото са много по-в час със някои неща. Те знаят за какво говоря. На останалите не мога да го обясня.
Вярвам в моногамията. Но съм опитвал с десетина жени. С повечето не ми хареса. Сигурно затова вярвам, че мога с един човек. 
Работя на тъпа работа. Няма да я върша постоянно. Но бих и могъл. Не е края на света. 
Не съм сребролюбец, но бих искал да разполагам с повече средства за да живея по-спокойно. Вие сигурно също искате да имате повече пари.
Каква трябва да ми бъде ценностната система?



Тагове:   системи,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. razcvetnikov - теза
19.03.2007 15:51
ми пали, гаси и тръгвай.
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930