Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2007 15:53 - Някой ден светът ще е мой! ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ
Автор: restorant Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2311 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не ви ли се струва, че вашият момент все още не е настъпил. Че някой ден вие ще бъдете известни, популяри, богати, красиви...Че от вас ще зависи съдбата на този свят. На мен поне ми се струва.
Чакам този момент поне от 10-тина години, но той все не идва.
Казват, че птичето кацало веднъж на рамото. Винаги съм се старал да не го изпусна, а може би даже не съм го забелязал. Силно се надявам обаче, то все още да не ме е навестило. Защото някой ден поне част от света ще зависи от мен.
ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ!!!
На моите години хората направиха пари, слава, деца... А аз се надявам, че все нещо ще се промени. Не обвинявам никого. Не обвинявам България. Виновният съм си аз. Защо по дяволите мисля като 13-годишен "пубер".
Сигурен съм защо. Защото вярвам, че хората са честни, приятели са с теб, мислят ти доброто... В нашия свят обаче всеки гледа да те прецака. Всеки би ти подложил крак ако му се изпречиш на пътя. Повярвайте ми.
Преди седмица имах един голям, ама ограмен проблем. От 20 човека, които бяха в този момент с мен само двама ме подкрепиха. И тези двама бяха хората от които въобще не очаквах това. тези които пък мислех за приятели не казаха нито една добра дума. Дори ми се подиграха.
Сега отново ми се пишат верни другарчета. Сигурно ще ми мине и ще им простя.


Тагове:   ден,   мой,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nessa - В живота се случват такива неща, но ...
16.03.2007 16:18
В живота се случват такива неща, но по-важното е да познаваме хората и да избираме за приятели тези, които са ни помагали веднъж, защото от опит знам, че биха помогнали и втори път.
цитирай
2. zari - Съвет
16.03.2007 16:28
Вярвай! Чети Словото всеси ден и се моли за мъдрост и разум-това единствено е поискал от Бога-цар Соломон и Той му го дал! Убеден съм, че те чакат добри дни-пълни с победа!Само вярвай и уповавай не на хората, а на Него! В Негови ръце сме!
цитирай
3. idleman - Майната им
16.03.2007 17:31
и на тези 20 около теб и на "Него", дето сме му били в ръцете. Отдавна не му пука за нищо.
И на теб да не ти пука. Важното е да си себе си и да не се отричаш от нещата, в които вярваш.
Твоя свят зависи от теб.
И малко повече усмивки де, пролет е все пак :)
цитирай
4. letisi - знаеш ли сами по себе си всички събития са неутрални....
16.03.2007 23:20
нашето отношение към тях им придава полярност...мисля че днес е изкуство да виждаш светлина там където е пълен мрак но това зависи изцяло от теб....аз ти пожелавам късмет
цитирай
5. sineater - имаш доста странни ценности
17.03.2007 01:04
и оттам идва усещането за дълбока глупост. но не ме разбирай погрешно - не те наричам глупав. наричам те плитък...

поздрави без интеции към обида
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930